Prosíme zájemce o čipování, aby se závazně přihlásili na obecním úřadu Královice osobně, emailem či telefonem nejpozději do 20.09.2019.
Věc: Změna provozovatele vodovodního a kanalizačního řadu
Formulář ke stažení ZDE: Formulář_příloha dopisu2.docx
Vážený odběrateli,
sdělujeme Vám, že se s účinností od 1. 1. 2020 stává provozovatelem vodovodního/kanalizačního řadu ve Vaší lokalitě společnost SLAVOS Slaný s.r.o., která s Vámi v souladu s platnou legislativou bude uzavírat smlouvu na dodávku pitné vody, jakou jste měl až dosud uzavřenu se společností Středočeské vodárny a.s. Společnost Slavos Slaný Vám bude rovněž poskytovat nezbytný doprovodný servis, související s provozováním vodovodního/kanalizačního řadu.
Středočeské vodárny, a. s. ke dni 31. 12. 2019 ukončí platnost Vaší smlouvy na dodávku pitné vody. K datu ukončení provozování, tedy k 31. 12. 2019, bude provedena mimořádná dofakturace vodného/stočného. V této souvislosti bychom Vás chtěli požádat o spolupráci při získávání odečtu, spočívající v nahlášení stavu vodoměru k 31. 12. 2019 e-mailem na adrese odecty@svas.cz či telefonicky na čísle zákaznické linky vodáren 840 121 121, a to nejpozději do 6. 1. 2020. Bez potřebné součinnosti z Vaší strany by Vám nemohlo být zasláno konečné vyúčtování, což by mohlo do budoucna způsobit problémy.
Dále Vás prosíme o vyplnění přiloženého dotazníku, který bude sloužit výhradně pro potřeby spol. Slavos Slaný s.r.o. Dotazník prosím zašlete mailem nebo poštou na níže uvedenou adresu nejpozději do 10. 10. 2019.
Vyplněné dotazníky můžete též donést na obecní úřad Královice, následně budou hromadně předány nové společnosti Slavos Slaný s.r.o.
Vaše dotazy, týkající se ukončení provozování, resp. zahájení činnosti nového provozovatele směřujte na kontakt uvedený níže, v době pondělí – pátek 8,00 – 15,00.
Závěrem bychom se Vám chtěli poděkovat za spolupráci.
S přáním příjemného dne
Ing. Jakub Hanzl Ing. Irena Vernerová
Generální ředitel jednatelka společnosti
Středočeské vodárny, a.s. Slavos Slaný s.r.o.
SLAVOS Slaný s.r.o.
Šárka Bednárová, zákaznické centrum
Politických vězňů 1523 (objekt Středočeských vodáren)
274 01 Slaný
Telefon: 723 568 570
e-mail: sarka.bednarova@slavosslany.cz
JUDr. Romana Lužná, notářka ve Slaném
Palackého 1138/14, 274 01 Slaný
OZNÁMENÍ o zahájení činnosti notáře ve Slaném
Vážení,
dovoluji si Vám oznámit, že jsem dne 15.8.2019 zahájila svoji činnost notáře ve Slaném na adrese Slaný, Palackého 1138/14, a to v následujících úředních hodinách:
Po 7:30 – 12:00 13:00 – 16:00
Út 7:30 – 12:00 13:00 – 16:00
St 7:30 – 12:00 13:00 – 16:00
Čt 7:30 – 12:00 13:00 – 16:00
Pá 7:30 – 12:00 12:30 – 14:00
Níže uvádím kontaktní údaje:
telefon 312 52 24 27
e-mail kancelar@notarkaluzna.cz
DS 3rj8ac9
web www.notarkaluzna.cz
Těším se na vzájemnou spolupráci.
JUDr. Romana Lužná,
notářka ve Slaném
Projekt Ministerstva práce a sociálních věcí, určený pro seniory a zdravotně postižené.
Jedná se o tiskopis, který může napomoci v krizových situacích. Je určený především pro seniory, a nebo zdravotně postižené, kteří bydlí ve svém domácím prostředí. Karta vznikla ve spolupráci Ministerstva práce a sociálních věcí a krajské samosprávy v rámci projektu Implementace politiky stárnutí na krajskou úroveň. Funguje na principu I.C.E., neboli „In Case of Emergency“, což znamená karta pro případ naléhavé pomoci, v případě nouze. Těch případů, kdy osamělého seniora mohou postihnout náhlé zdravotní potíže a musí volat záchrannou pomoc, přibývá, stejně jako výjezdů hasičů nebo policie. I lidé v mladším věku jsou často rozrušení, nesoustředění, dezorientovaní a nedokážou odpovídat na položené otázky, které si výjezd záchranky, hasičů nebo policie vyžaduje. Velkým ulehčením pro přivolanou pomoc je v této situaci dobře vyplněná Seniorská obálka.
Více informací v dokumentech a formulářích níže.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na níže uvedených kontaktech:
Odbor sociálních věcí, školství a zdravotnictví, Městský úřad Slaný, Masarykovo nám. 160 v 1. patře v kanceláři č. 208, a to v úřední hodiny pondělí a středa od 7:30 hodin do 17:00 hodin, čtvrtek od 7:30 hodin do 12:00 hodin.
odkaz na stránky obce, formuláře na staření zde: Seniorská obálka
Z důvodu poruchy na vodovodní síti je dnes přerušena dodávka pitné vody do cca 20 hod.
Upozorňujeme všechny vlastníky a chovatele psů, že podle zákona č.166/1999 Sb. O veterinární péči a o změně některých souvisejících zákonů s účinností od 1. ledna 2020 musí být každý pes označen elektronickým čipem.
Povinně by se měli čipovat všichni psi, nejdříve však ve věku kolem půl roku, v době prvního očkování proti vzteklině. Svého psa můžete nechat čipovat již letos, není třeba čekat na žádné konkrétní datum. Povinné očkování psa proti vzteklině je od tohoto data platné, pouze pokud je pes takto označen. Sankce za nedodržení by se mohly pohybovat v rozmezí 20 – 100 tisíc Kč v závislosti na druhu provinění. Výjimkou je pouze pes, který je označen čitelným tetováním provedeným před 3. červencem 2011.
Výhody čipování: snadnější vycestování se psem do zahraničí (ve většině evropských států již povinné čipování psů platí), zaběhnutý pes se rychleji vrátí k majiteli, při odcizení psa se snáze prokáže jeho vlastnictví, lepší průkaznost identity psa, snadnější monitoring chovu psů, lepší dohledatelnost majitele v případě nutnosti postihu za týrání zvířat, umožnění kontroly psů při prodeji.
Pořizovací cena jednoho čipu se pohybuje cca mezi 120 – 450 Kč a závisí na typu čipu. Dále si veterináři účtují za aplikaci čipu cca 300 – 550 Kč. Životnost čipu se odhaduje na 25 let. Mikročip je přibližně milimetr široké a centimetr dlouhé miniaturizované zařízení, které je naprogramováno čitelným kódem, který je jedinečný a neopakovatelný. Čip je možno aplikovat zvířeti v jakémkoliv věku.
Po označení psa mikročipem doporučujeme všem majitelům psů zaregistrovat se v Národním registru majitelů zvířat www.narodniregistr.cz/o-nas.php Teprve po zeregistrování plní mikročip funkci prostředku k vyhledávání a nalezení vašeho psa v případě zaběhnutí.